poniedziałek, 8 lipca 2013

Zakupowa zdobycz

Mój rosnący brzuszech motywuje mnie do poszukiwania wygodnych, luźnych ubrań.
W moim mieście nie doszukałam się sklepu z odzieżą ciążową, a ceny w sklepach internetowych trochę mnie przerażają. Dla tych którzy jednak chcą poświęcić trochę grosza na modne ciuszki polecam stronę : http://www.happymum.pl/ , ja na pewno będę śledzić okazje ;).

Podczas poszukiwań czegoś fajnego i niedrogiego wybrałam się do niezawodnych ciucholandów. W moim ulubionym znalazłam ubrania z metkami. W dzisiejszym poście przedstawiam sukienkę, która dzięki swojemu luźnemu krojowi pomieści powiększającą się mnie ;)




Sukienka - SH/ CUBUS
Botki - NO NAME
                             

                                       



 












7 komentarzy:

  1. Piękna przyszła mama. Teraz tylko czekać na adres ulubionego ciucholandu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dla mieszkańców Chełma dość znany, wcześniej zwany " Moda Angielska" przy Pl. Kupieckim. Naprawdę polecam :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz!:)kiedy poród?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Sylwia ! Pozdrowienia od Rodziny z Gliwic . Zdrówka dla Ciebie i malenstwa! Karolina Szczepaniak(Mazur)

    OdpowiedzUsuń
  4. To botki marki Tally Weijl :-) mam identyczne, bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zakupiła w tzw. osiedlowym sklepie, ale też noszą się dobrze ;)

      Usuń