wtorek, 30 lipca 2013

Festiwal Dwa Brzegi

Jak znosicie upały? Ja mimo ciężkiej do zniesienia pogody zdecydowałam się w niedzielę na małą wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Jakże ciężko było mi zrezygnować z udziału choć jeden dzień w słynnym Festiwalu Dwa Brzegi. W tym roku byłam pierwszy raz w Kazimierzu, ale w latach poprzednich przynajmniej kilka razy jeździłam na zwiedzanie tego cudownego miejsca.
Podczas Festiwalu można wybrać się na wernisaże, koncerty no i oczywiście obejrzeć jedną lub kilka pozycji filmowych.
Ja zdecydowałam się na obejrzenie filmu Polowanie i nie zawiodłam się. Temat dość trudny, ale daje do myślenia. Nie wiem czy to z powodu szalejących hormonów, ale popłakałam się ( a u mnie to rzadkość) 



O filmie możecie przeczytać tutaj
Ja nie będę się na jego temat rozpisywać, bo nie chce zdradzać szczegółów, ale naprawdę warty obejrzenia. Żałuje, że nie mogłam obejrzeć jeszcze choć jednej pozycji.

Informacje o Festiwalu można znaleźć tutaj  Gorąco polecam , jeszcze macie czas do 4 sierpnia :)

A teraz fotorelacja z mojego pobytu w malowniczym Kazimierzu Dolnym :)

















Kolacje przed wyjazdem zjadłam w Zielonej Tawernie. Klimat miejsca i wybór potraw do polecenia. Mniam :)

      





Podczas takiej wycieczki postawiłam na wygodę
Miałam na sobie:
 T-shirt - Reporter
Spodeniki - No name



Okulary - Ray Ban



Nie jestem zbytnią fanką ozdób na uszach i szyi, ale moje nadgarstki wyglądają na ogół jak świąteczna choinka.
Bransoletki:
Skórzana czerwono - biała - Reserved
Skórzana brązowo - szara -  By Dziubeka
Sznurkowa srebrne serce - Jubiler Złoty Róg
Sznurkowa z kotkiem - allegro





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz