poniedziałek, 22 lipca 2013

Turniej jeździecki

Okres letni wiąże się z imprezami plenerowymi. Ja wyszukuje w internecie te ciekawe z regionu, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na dalekie wycieczki :) W tą niedziele miałam okazję podziwiać zawody jeździeckie, a przy okazji spędzić trochę czasu w plenerze.
Na strój wybrałam coś wygodnego. Zdecydowałam się na zakup spodni ciążowych. Oczywiście mając więcej szczęścia niż rozumu, całkiem przypadkiem znalazłam takie w ciucholandzie (jupi :))

                                 



                                      

Mój ukochany zegarek Firmy LORUS
http://cokupic.pl/produkt/Lorus-RP654AX9
                                                     

Spodnie - H&M MAMA/ SH
T- shirt - H&M
Sweter - C&A
Naszyjnik - NEW YORKER




        

                                                                                              















1 komentarz: