niedziela, 23 marca 2014

23/03/2014

Odkąd mam w domu małego szkraba, to jej głównie kupuje ciuszki. Mi wystarcza kolejny dres. Co prawda ostatnio kupiłam cudowny dres marki BASTET, który nie kosztował mało i nie wygląda jak tradycyjny dresik. Niedługo pokażę go w stylizacji. Wracając... Zakupy osiągnęły inny wymiar. Już nie chodzę bezmyślnie po sklepach szukając czegoś co może spodoba mi się( a jeśli mam ochotę na takie zakupy, chodzę do second handów szukać perełek). Każda nowa rzecz w mojej szafie jest przemyślana wyszukana w internecie i  zakupiona. Najczęściej korzystam z allegro. Ostatnio odkryłam zalety licytacji. 
Dzisiaj w stylizacji rzeczy jeszcze z moich zakupów "stacjonarnych"  oraz pierwszych internetowych.

UWAGA! Dominisia nie dokupienia nigdzie. Jedyna w swoim rodzaju :)







   

Ramoneska, opaska RESERVED/ T-Shirt CROPP /Spódnica TROLL 
(Sklep internetowy)/
Naszyjnik MEDICINE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz